Od poniedziałku Koszalin na nowe logo, jak widać na zdjęciu cieszy się sporą popularnością.
Czytaj też
Film
Ala za Urząd Miejski - 16 Stycznia 2018 godz. 5:54
Koszalin się zmienia. I to na naszych oczach. Ma nowe drogi, centra handlowe, zakłady przemysłowe. Także nasze wyobrażenie o Koszalinie powinno ulec transformacji. Miasto to idea. Idea niezwykle złożona, choć niemal każdy jest w stanie zdefiniować ją na swój sposób. Dynamiczny rozwój współczesnych miast wymaga szczegółowego zarządzania ich wizerunkiem. Miasta rywalizują ze sobą o nowych inwestorów, turystów czy mieszkańców. Zabiegają o jak najlepszą reputację. Chcą być nie tylko jak najczęściej odwiedzanymi, ale i rekomendowanymi miejscami. Dlatego muszą troszczyć się o to, by wyobrażenie o nich było jak najlepsze.
Centrum Pomorza.
Dzięki swojemu położeniu na skrzyżowaniu szlaków komunikacyjnych (dróg S6 i S11) oraz bliskości portów w Kołobrzegu i Darłowie, miasto dysponuje wielkim potencjałem rozwojowym. W najbliższych latach jedną z najważniejszych gałęzi gospodarczych miasta będzie turystyka. Środkowe Pomorze wyrasta na lidera i jest najchętniej wybieranym kierunkiem wypoczynkowym w Polsce. Koszalin, silnie oddziaływując na miejscowości pasa nadmorskiego, przyciąga turystów rozbudowaną ofertą rekreacyjną i handlową. Mamy ambicję być liderem wśród 100 - tysięcznych polskich miast i poprzez swoje centralne położenie w trójkącie Szczecin – Gdańsk – Poznań, kluczowym ośrodkiem gospodarczym całego Pomorza.