Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

SANO w nowej odsłonie

Autor ekoszalin z mat. informacyjnych 1 Maj 2017 godz. 2:44
Tylko kilka tygodni dzieli nas od Wielkiego Otwarcia Galerii Emka i ponownego otwarcia supermarketu SANO. Już 20 maja klienci będą mogli zobaczyć efekty metamorfozy Emki, a od 17 maja zupełnie nowy koncept sklepu popularnej sieci.

Spółka SANO została założona w 1990 roku, a od 2002 roku, czyli od początku istnienia Centrum, jest również w Galerii Emka. Obecnie posiada 37 sklepów samoobsługowych 
z ladami tradycyjnymi, które poza bogatą ofertą wyróżnia także
miła i profesjonalna obsługa, dbałość o estetykę wystroju oraz wysoka jakość produktów.

Początkowo planowaliśmy jedynie odświeżyć sklep, ale opierając się na licznych ekspertyzach
i zachodnich doświadczeniach postanowiliśmy całkowicie zmienić organizację całego wnętrza. Stawiamy na świeże działy i dostosowanie organizacji do przyzwyczajeń naszych klientów. Zależy nam, aby klient miał jeszcze większy wybór, a zakupy robił w miłej i przyjaznej atmosferze”  tłumaczy Robertas
Liudvinavičius, prezes spółki SANO.

Jak dodaje, supermarket przejdzie radykalną zmianę, a zaproponowany koncept będzie zupełnie nowy.

Na Koszalinian czekają zatem same niespodzianki: Galeria Emka po spektakularnej metamorfozie i supermarket SANO w nowej aranżacji oferujący jeszcze większy wybór świeżych produktów: szczególnie mięs, wędlin i pieczywa. Ponowne otwarcie SANO nastąpi 17 maja o godzinie 8.00

Na Wielkie Otwarcie Galerii Emka zapraszamy 20 maja, wyjątkowo od godziny 9.00.

Czytaj też

Sano ma nowego właściciela

Aa, fot. e-sano.pl - 5 Grudnia 2018 godz. 1:57
Stokrotka należąca do Maxima Grupė nabyła 100 procent udziałów Sano od Miglione Investments Limited z siedzibą na Cyprze, która jest własnością osób będących pośrednimi udziałowcami Vilniaus Prekyba. Oficjalny komunikat Maxima Grupė: "Sieć sklepów Stokrotka, należąca do Maxima Grupė przejęła Sano, kolejną sieć detaliczną działającą na polskim rynku. Spółka została przejęta od powiązanych akcjonariuszy. Planowane połączenie spółek ma nastąpić na początku 2019 roku. Sano posiada 36 sklepów w północno-zachodniej części Polski, świadczy również usługi e-commerce. W 2017 r. obroty Sano wyniosły ponad 71 mln EUR. Firma zatrudnia około 900 pracowników. - W najbliższych latach skupimy się na polskim rynku, ponieważ planujemy tam szybki rozwój. Jednym z priorytetów naszej strategii na polskim rynku jest integracja już istniejących firm. Przejęcie Sano i fuzja ze Stokrotką pozwolą nam umocnić pozycje w północno-zachodnim regionie Polski. Wykorzystamy również know-how Sano w e-commerce, co otworzy nowe możliwości rozwoju biznesu - mówi Dalius Misiūnas, prezes zarządu i dyrektor generalny Maxima Grupė. Stokrotka nabyła 100% udziałów Sano od Miglione Investments Limited z siedzibą na Cyprze. Jest własnością osób będących pośrednimi udziałowcami Vilniaus Prekyba. Po przejęciu Sano Maxima Grupė posiada obecnie 551 sklepów o różnym formacie i wielkości w Polsce. W tych sklepach pracuje prawie 9 tysięcy pracowników. Łączna wartość obrotów sieci handlowych należących do Maxima Grupė w Polsce (Stokrotka, Aldik i Sano) wynosi ponad 720 mln EUR. Według stanu na koniec listopada Maxima Grupė miała prawie 1070 sklepów w 5 krajach. Do końca tego roku firma planuje otworzyć w sumie około 40 nowych sklepów na wszystkich rynkach. Decyzja o integracji marek (Stokrotka, Sano) zostanie podjęta na początku przyszłego roku.