Wykonawcą etapu III na Usprawnienie drogi krajowej nr 11 będzie firma STRABAG Sp. z o.o., a wartość robót określono na kwotę 11 146 324,73 zł. Oferta Strabagu okazała się korzystniejsza od przedsiębiorstwa COLAS Polska Sp. z o.o.
Równocześnie rusżył przetarg na modernizację ulicy Piastowskiej. Firmy mają czas do 13
kwietnia do godziny 9 na złożenie swoich propozycji. Ta inwestycja to część większego projektu obejmującego przebudowę ulicy Jedności, ulicy Głowackiego wraz z budową dojazdu do posesji przy ulicy Piłsudskiego. Jednak na remont Głowackiego i Jedności miasto na razie nie ma pieniędzy.
Według projektu Piastowska, Jedności i Głowackiego zaprojektowano jako dwukierunkowe. W ul. Piastowskiej zaprojektowano ścieżkę pieszo rowerową z wydzielonym pasem dla rowerów. W ul. Piastowskiej, Głowackiego i Jedności zaprojektowano strefę ograniczonej prędkości do 30km/h. Miejsca postojowe: w ul. Piastowskiej wyznaczono na odcinku 0,14km -miejsca postojowe prostopadłe do jezdni nie wydzielone oznakowaniem poziomym; ul. Jedności – na wysokości szkoły zatoka postojowa; ul. Głowackiego - zaprojektowano parking dla samochodów osobowych ( 37 miejsc postojowych o wymiarach
2,5x5m oraz 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5), na wysokości budynku 2 zaprojektowano 8 miejsc postojowe prostopadłych do jezdni na wysokości budynku 7 wyznaczono w chodniku pas do parkowania równoległego, na wysokości budynków 11a-11c wyznaczono miejsca postojowe prostopadłe w ilości 7+3+4 oraz 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych . Skrzyżowania: zaprojektowano zwykłe na połączeniu ulic Piastowskiej z Jedności oraz skrzyżowanie skanalizowane typu rondo ( wyspa środkowa przejezdna) na połączeniu ulic Jedności i Głowackiego. W ul. Głowackiego zaprojektowano wyniesione przejście dla pieszych na wysokości basenu. W ul. Piastowskiej w celu uspokojenia ruchu zaprojektowano wyniesiony odcinek jezdni w obrębie od skrzyżowania z jedności do przejścia dla pieszych przed miejscami postojowymi. Przed każdym przejściem dla pieszch zaprojektowano płytki „integracyjne”. Oznakowanie przedstawiono na rysunkach 1,1 i 1,2.Oznakowanie poziome należy wykonać grubowarstwowo.