Do konkursu można zgłaszać projekty, które mają charakter wydarzenia kulturalnego rozgrywającego się na terenie Koszalina, umożliwiają korzystanie z efektów realizacji projektu ogółowi mieszkańców lecz nie mogą mieć charakteru inwestycyjnego. O tym m.in. jak długo trwa konkurs, kiedy można spodziewać się jego wyników, jaki jest czas realizacji projektu można dowiedzieć się poniżej z regulaminu, który zawiera też formularz zgłoszeniowy.
REGULAMIN KONKURSU INICJATYW LOKALNYCH „START-UP KULTURA” NA ROK 2017
Rozdział I
Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu inicjatyw lokalnych „Start-up kultura” jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie, zwane dalej CK105.
2. Inicjatywy lokalne „Start-up kultura” to konkurs na projekt wydarzenia kulturalnego, przy realizacji którego CK105 sfinansuje koszty w wysokości do 2 tys. zł.
3. Pula finansowa, jaką CK105 dysponuje na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. zł.
4. Kwota 2 tys. zł, którą CK105 przyzna wyłonionym w konkursie projektom, może stanowić do 100 proc. budżetu projektu.
Rozdział II
Postanowienia dotyczące zgłaszanych projektów
W ramach budżetu inicjatyw lokalnych mogą być zgłaszane projekty, które:
a) mają charakter inwestycyjny (np.: zakładają wykonanie dokumentacji projektowej, remontu).
b) mają charakter wydarzenia cyklicznego, objętego już budżetem np. miejskim.
Postanowienia dodatkowe:
Rozdział III
Terminy i tryb wyboru projektów
- wszyscy projektodawcy zostaną powiadomieni o przyznaniu lub nieprzyznaniu dofinansowania drogą mailową bądź telefoniczną najpóźniej do dnia 10.04.2017 r.
- informacje o projektach, które otrzymały dofinansowanie ogłoszone będą w lokalnych mediach i za pomocą stron internetowych obsługiwanych przez CK 105
- walory kulturotwórcze projektu
- możliwość skorzystania z efektów projektu przez jak największą liczbę koszalinian
- innowacyjność, kreatywność projektu
Rozdział IV
Realizacja projektów
1. Po ogłoszeniu wyników konkursu jego zwycięzcy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników zobowiązani są potwierdzić wolę i możliwość zrealizowania projektu.
2. Każda osoba będąca autorem zwycięskiego projektu jest zobowiązana podpisać umowę z CK105 na realizację swojego projektu.
3. W przypadku przyznania kwoty niższej od założonej we wniosku, wnioskodawca w terminie 7 dni od potwierdzenia udziału w projekcie, przygotuje nowy budżet i kosztorys wydarzenia.
4. Sfinansowanie całości lub części projektu przez CK105 oznacza składanie zamówień przez CK105, a następnie pokrycie płatności z faktur związanych z zadaniem (do wysokości wskazanej przez komisję konkursu).
5. Pokrycie przez CK105 płatności z faktur związanych z zadaniem udokumentowane będzie każdorazowo adekwatną umową lub zleceniem.
6. Koszty realizacji projektu przekraczające kwotę przyznaną przez Komisję pokrywa wnioskodawca.
7. Za realizację projektów wyłonionych w konkursie odpowiada koordynator projektu inicjatyw lokalnych – Radosław Czerwiński z CK105, tel. 607-882-605, email: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.