Za prezentację Pomorza Zachodniego odpowiadała Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, zaś za koncepcję i wykonanie stoiska Żegluga Szczecińska, współorganizator sierpniowego zlotu żaglowców. Międzynarodowe Targi Poznańskie tej ekspozycji Pomorza Zachodniego przyznały nagrodę Acanthus Aureus (Złoty Akant) „dla stoiska najbardziej sprzyjającego realizacji strategii marketingowej”.
W kategorii projekty specjalne wyróżnieniono m.in.: Grę planszową „Podróż po powiecie sławieńskim – na drodze ku przygodzie” oraz Darłowską Lokalną Organizację Turystyczną.
Podczas Tour Salonu wraz ze ZROT promowały się także: Stargard, Kołobrzeg, Świnoujście, Koszalin, Świdwin, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego, Lokalne Organizacje Turystyczne - Powiatu Łobeskiego, Czaplinka i Pojezierza Drawskiego, oraz Szczecin i Żegluga Szczecińska.