Nowi najemcy
Zmiany zachodzące w Galerii Emka od ubiegłego roku skutkują już pojawianiem się nowych najemców. Właśnie podpisane zostały kolejne umowy – z odzieżowym sklepem Carry
i sklepem dla dzieci Smyk. Carry to polska marka, która stawia na modne i swobodne ubrania w stylu casual, charakteryzujące się wysoką jakością wykonania i naturalnymi tkaninami. Smyk to doskonale znana rodzicom sieć sklepów, oferująca szeroki wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci w wieku 0-14 lat.
„W całej Galerii wynajęto już 90% powierzchni, w tym 80% powierzchni na pierwszym piętrze. Negocjowany jest również wynajem kolejnych 15%. Dostępnych jest więc jeszcze kilka ostatnich lokali.” – potwierdza Krystian Modrzejewski, Country Manager Poland, LCP Properties.
Wcześniej do grona najemców Emki dołączyły m.in.: sklepy odzieżowe H&M i Grey Wolf, salony obuwnicze CCC, Genetic Obuwie oraz Deichmann, salon sportowy Martes Sport,
a także Pepco, oferujące odzież i wyposażenie domu i sklep zoologiczny Zoolandia. W Galerii pojawią się również trzy zupełnie nowe lokale gastronomiczne - Berlin Döner Kebap, Bistro Express specjalizujące się w daniach kuchni polskiej, a także orientalna Kuchnia Shanghai.
Przedłużono również umowy w markami, które już wcześniej znajdowały się w Emce. Doskonale znane klientom salony Big Star i Monnari, a także sklepy Ziaja, PLAY, Vision Express, drogeria Rossmann i butik Quiosque są już otwarte w nowym kształcie. Wkrótce dołączą do nich całkowicie odnowione i zmodernizowane salony Empik, Inmedio, Yes, Orange, T-Mobile, salon Rainbow Tours, a także lokale Czas na Herbatę, Viva Italia oraz piekarnia Asprod. Zmiana czeka również obecne od lat w Galerii i jedyne w mieście RTV Euro AGD, (jeden z liderów branży elektronicznej i AGD), które otworzy się ponownie w zupełnie nowej odsłonie. Za komercjalizację Emki odpowiada firma Balmain Asset Management LLP.
Przebieg prac
Przebudowę Galerii podzielono na dwie fazy. Pierwsza z nich została zakończona w grudniu 2016 roku, a jej głównym założeniem było przeniesienie i powiększenie salonów Big Star
i Monnari, a także przygotowanie dwupoziomowego lokalu o powierzchni 2000 m kw dla nowego, długo wyczekiwanego najemcy, czyli sklepu H&M. W części Centrum wymieniono posadzki, sufit i oświetlenie, zainstalowane zostały również nowe, wyższe witryny oraz estetyczne oznakowanie.
Druga faza zmian, czyli modernizacja parteru i przebudowa pierwszego piętra, ruszyła od początku stycznia 2017. Zakres prac zakłada znaczną poprawę układu i wykończenia ciągów komunikacyjnych, stworzenie nowego układu lokali oraz utworzenie nowej strefy food court zaprojektowanej przez renomowaną pracownię architektoniczną VSF Creative.
Otwarcie w nowej odsłonie
Zakończenie metamorfozy Centrum zaplanowane jest na maj tego roku. Przebudowie Emki towarzyszyć będą intensywne działania wizerunkowe. Za obsługę marketingową, a w tym rebranding, strategię, repozycjonowanie, organizację eventów, działania PR oraz CSR, jak również social media, odpowiedzialna jest agencja Toolbox Marketing. To polski oddział międzynarodowej firmy Toolbox Group, założonej w 2002 roku, w Wielkiej Brytanii, przez Michelle Buxton.