Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
sport

Koszykarze AZS z nowym logo

Autor ekoszalin za azs.koszalin.pl, fot. azs.koszalin.pl, 13 Sierpnia 2015 godz. 17:15
AZS Koszalin przechodzi metamorfozę, na którą kibice czekali od dawna. W sezonie 2015/2016 koszykarze koszalińskiego klubu wybiegną na parkiet z zupełnie nowym logotypem.

Wraz z wprowadzeniem nowego logo chcielibyśmy zaakcentować zmiany oraz rozpocząć nową erę w koszalińskiej koszykówce. Jednocześnie mając w pamięci, iż poprzednie logo było częścią wielkich sukcesów koszalińskiego klubu - zdobycia brązowego medalu Mistrzostw Polski oraz Pucharu Polski.

Logo zostało zbudowane na kształcie przypominającym herb, co podkreśla nawiązanie do tradycji (za trzy lata 50 rocznica powstania koszalińskiego klubu koszykówki) oraz jedności jako koniecznego elementu osiąganiu sukcesu w sporcie.

Najważniejszym elementem nowego emblematu jest symbol orła, którzy związany jest z koszalińską koszykówką od samego początku. Poprzez herb Akademickiego Związku Sportowego, po nową Spółkę Akcyjną orzeł zawsze był utożsamiany z Koszalinem. Orzeł symbolizujący chwałę, geniusz, heroizm, zwycięstwo, cechy które identyfikują koszalińską drużynę. Jego drapieżna postawa podkreśla gotowych do walki w każdym meczu zawodników AZS jak i kibiców, którzy dzielnie wspierają swój klub w każdym pojedynku.

Gdy zaczęliśmy myśleć nad zmianą logotypu w zeszłym sezonie, od początku nasze przesłanie było jasne - orzeł ma być orłem z prawdziwego zdarzenia. Dostojnym, ale też drapieżnym i wzbudzającym respekt. Takim, jakim ma być nasz zespół. Myślę, że udało się to osiągnąć, a utrzymana kolorystyka z poprzedniego logo pokazuje, że barwy i tradycja to dla klub rzecz najważniejsza. To logo będzie też dużo łatwiejsze to wykorzystania w celach marketingowych i promocyjnych, co mam nadzieję kibice odczują już w październiku - podkreśla Piotr Kwiatkowski, dyrektor klubu.

Osobą odpowiedzialną za projekt nowego loga został utalentowany artysta - Kamil Doliwa lunaticagency.pl, który niejednokrotnie już udowodnił swój kunszt. Stworzenie nowego logotypu AZS było jednak dla niego jednym z największych wyzwań i jesteśmy pewni, że jego dzieło będzie towarzyszyło największym sukcesom koszalińskiej koszykówki. Nowe logo oddaje wszystko co związane jest z duchem AZS Koszalin.

 

Poprzedni artykuł