Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
kultura

Kolejny zachodniopomorski mural

Autor Ekoszalin za Biurem Prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego 12 Maj 2015 godz. 5:56
Żartobliwe i artystyczne zaproszenie na Pomorze Zachodnie zdobi jedną ze ścian w ścisłym centrum stolicy. To kolejny mural, który reklamuje nasz region w ramach kampanii „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość. Warszawiacy mogą już podziwiać dzieło duetu: Mr Lump i Cekas.

Rysunek powstawał od 4 do 10 maja, a dzieło o wymiarach 12,5 m x 12,5 m eksponowane będzie na ścianie kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej 11 do końca maja. W artystycznym i nieco żartobliwym ujęciu nawiązuje  do rodzinnego wypadu na Pomorze Zachodnie, które oferuje cały wachlarz możliwości na spędzanie czasu wolnego. W czwartek 7 maja przy muralu odbyła się impreza streetart’owa, podczas której swoim setem dj-skim na rysunek zwracał uwagę Paweł Falkiewicz, znany szczeciński DJ Falcon.

 

W kwietniu województwo promowało swój potencjał gospodarczy w Poznaniu. Mural, który przedstawiał wiatraki, autorstwa tej samej pary rysowników, został świetnie przyjęty przez poznaniaków i cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.

 

Warszawski mural to przedostatnie tego typu działanie w ramach kampanii promocyjnej „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”. Kolejny powstanie w czerwcu w Krakowie i zachęcał będzie do aktywnego wypoczynku na Pomorzu Zachodnim.

 

Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwa od października 2014 do czerwca tego rok. Promowane są dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Obejmuje m.in. emisje w telewizji, na portalach internetowych, kinach oraz działania ambientowe. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych.