Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Zgłoś filmik i wygraj....500 złotych!

2017-09-28 12:08:00 ekoszalin za CK 105
Zgłoś filmik i wygraj....500 złotych! Tyle dostanie zwycięzca konkursu na spot promujący wyjątkowość oferty kulturalnej naszego miasta. Zgłoszenia do konkursu „Z kulturą mi po drodze” do końca października 2017 r. przyjmuje Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Na zgłoszenia CK105 czeka do 31.10.2017 r. (szczegóły w regulaminie na stronie www.ck105.koszalin.pl). Zwycięski spot przeznaczony będzie do emisji w telewizji i internecie, a także podczas imprez kulturalnych oraz dużych cyklicznych wydarzeń rozrywkowych organizowanych w Koszalinie.

REGULAMIN KONKURSU NA SPOT „Z KULTURĄ MI PO DRODZE”

I.

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs na spot „Z kulturą mi po

drodze”.

2. Organizatorem konkursu jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie.

3. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do uczniów szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych

oraz studentów, jednak ma charakter otwarty i nie wprowadza ograniczeń wiekowych dla osób

zainteresowanych.

II.

Cel konkursu

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzyć krótki film (o długości do 30 sekund), który w

sposób interesujący, nowoczesny i atrakcyjny wizualnie przedstawi ofertę kulturalną Koszalina.

Ofertę tę – w rankingu uwzględniającym 100 miast, przeprowadzonym przez Narodowe

Centrum Kultury – umiejscowiono na II miejscu w Polsce! Koszalin wyprzedził Poznań,

Warszawę i Kraków; lepszy od naszego miasta był tylko Sopot.

III.

Przedmiot i czas trwania konkursu

1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie krótkiego spotu (reklamy, animacji, teledysku itp.)

ujętego w formie multimedialnej, trwającego maksymalnie 30 sekund o tematyce przedstawiającej

ofertę kulturalną Koszalina. Ideą tego spotu ma być wywołanie zainteresowania, zachwytu widza

poprzez wysmakowany, czytelny i nowoczesny przekaz podkreślający wyjątkowość oferty miasta i

jego atuty w obszarze kultury.

2. Spoty konkursowe należy umieścić na serwerach zewnętrznych typu google drive, wetransfer itp.

W opisie filmu należy zamieścić:

• imię i nazwisko autora

• tytuł spotu (o ile go posiada) i nazwę konkursu

Zgłoszenie z linkiem do spotu (adresem spotu) oraz następującymi informacjami:

a) imię i nazwisko autora spotu

b) PESEL autora spotu

c) numer telefonu i adres mailowy autora spotu

d) tytuł spotu (o ile posiada)

e) potwierdzenie, że autor spotu zapoznał się z warunkami regulaminu i akceptuje jego zapisy

należy przesłać mailem do dnia 31.10.2017r. na adres paulina.zgrzebnicka@ck105.koszalin.pl oraz

sekretariat@ck105.koszalin.pl

3. Spot powinien być wykonany techniką cyfrową przy użyciu kamery video, telefonu

komórkowego, aparatu fotograficznego w formacie MP4.

4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na konferencji prasowej, podczas której zaprezentowane

będą najlepsze prace.

IV.

Zasady konkursu

1. Uczestnik konkursu może zgłosić do 2 spotów konkursowych.

2. Spot konkursowy nie może naruszać praw osób trzecich, przepisów prawa oraz musi być zgodny

z normami obyczajowymi.

3. W przypadku niepełnoletnich uczestników konkursu, do zgłoszenia załączone winno być

oświadczenie jednego z rodziców lub opiekunów prawnych, wyrażające zgodę na udział konkursie

na zasadach określonych w regulaminie (np. skan z podpisem).

4. Przystąpienie do konkursu jest równoczesne z oświadczeniem, że uczestnik posiada pełnię praw

autorskich, osobistych i majątkowych do spotu konkursowego oraz że spot konkursowy nie narusza

praw osób trzecich.

5. Uczestnik konkursu udziela organizatorowi bezterminowej i nieodpłatnej zgody na korzystanie ze

spotów konkursowych, z podaniem imienia i nazwiska autora, w celach promocyjnomarketingowych,

stosownie do potrzeb organizatora, między innymi na stronie internetowej

organizatora.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z konkursu spotów sprzecznych z przepisami

prawa, zasadami etyki lub z innych względów sprawiających, że nie nadają się one do publicznej

prezentacji.

7. Spot powinien być wykonany techniką cyfrową przy użyciu kamery video, telefonu

komórkowego, aparatu fotograficznego w formacie MP4.

8. Muzyka i efekty dźwiękowe wykorzystane w materiale filmowym nie mogą naruszać praw osób

trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu; w przypadku

wykorzystania muzyki lub efektów dźwiękowych w materiale należy:

1) w przypadku wykorzystania muzyki komercyjnej dołączyć potwierdzenie uiszczenia opłaty

licencyjnej,

2) w przypadku wykorzystania muzyki udostępnionej bezpłatnie dołączyć informacje o

licencji, na której utwór został udostępniony, wraz z dokładnym linkiem do danego utworu i

jego licencji lub zgodę twórcy.

Każdorazowo należy umieścić w napisach końcowych autora muzyki i spełnić wszystkie

warunki wykorzystanej licencji, np. dla licencji Creative Commons:

utworu” wykorzystano na licencji Creative Commons>.

9. Grafiki i materiały video wykorzystane w materiale filmowym nie mogą naruszać praw

osób trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu; w

przypadku wykorzystania muzyki lub efektów dźwiękowych w materiale należy:

1) w przypadku wykorzystania grafiki lub video komercyjnych dołączyć potwierdzenie

uiszczenia opłaty licencyjnej,

2) w przypadku wykorzystania grafiki lub video udostępnionego bezpłatnie dołączyć

informację o licencji, na której utwór został udostępniony, wraz z dokładnym linkiem do

danego utworu i jego licencji lub zgodę twórcy,

3) za grafiki i materiały video uznaje się: fragmenty programów telewizyjnych, filmów, gier,

teledysków, logotypy, animacje, zdjęcia itp.

10. Spoty zawierające elementy nie spełniające warunków wymienionych w ust. 8 i 9 nie

zostaną zakwalifikowane do konkursu.

V.

Ocena i nagrody

1.Oceny spotów konkursowych dokona powołane przez organizatora Jury, którego zadaniem będzie

wybór laureatów konkursu. Decyzje Jury są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

2. Jury może nie przyznać nagrody, jeśli poziom spotów nie uzasadnia jej przyznania.

3.Nagrodą dla zwycięzcy konkursu będzie 500 zł ufundowane przez CK105.

VI.

Postanowienia końcowe

1.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie

uczestnictwa w konkursie.

3. Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub

podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną zdyskwalifikowane.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie

przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Dane osobowe uczestników konkursu będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych

Osobowych (DZ. U. 02.101.926). Uczestnikowi przysługuje prawo wglądu/dostępu do swoich

 

danych osobowych oraz ich poprawiania.

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Rusza modernizacja amfiteatru

11 Czerwca 2018 godz. 4:29 Ala
- 2 lipca ma zostać podpisana umowa na modernizację koszalińskiego amfiteatru. Obiekt w Koszalinie dzięki finansowemu wsparciu programu Interreg 4A nie tylko zmieni się nie do poznania, ale i stanie się dostępny koszalinianom przez cały rok – poinformował Piotr Jedliński, prezydent Koszalina. - Po roku prac wreszcie udało się ustalić konkretną datę podpisania umowy – mówił podczas konferencji Piotr Jedliński, prezydent Koszalina. – Szkoda tracić czasu i czekać z ogłoszeniem przetargów aż do tego czasu. Dlatego wkrótce ruszymy z pierwszym przetargiem na inżyniera kontraktu. Później uruchomimy kolejne przetargi na roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne, techniczne. W ogłoszeniach pojawi się klauzula o konieczności pozyskania do realizacji tego celu środków unijnych – zapowiedział Piotr Jedliński, prezydent Koszalina.  - Amfiteatr nie tylko zmieni swój wygląd, ale i funkcję. Stanie się dostępny dla mieszkańców przez cały rok. Zostanie także wyposażony w nowoczesny sprzęt umożliwiający realizację spektakularnych imprez. Tak żebyśmy nie musieli już chodzić po kablach łączących scenę z realizatorami widowiska – dodał prezydent.  - Z ogłoszeniami na przetargi ruszymy szybko, bo po pierwsze – jak pokazuje doświadczenie -  ich uczestnicy swoje oferty składają dosłownie w ostatniej chwili, a po drugie pojawi się mnóstwo pytań. Modernizacja amfiteatru to pod względem trudności wykonania projekt podobny do budowy filharmonii. Wówczas było chyba siedemset zapytań – wyjaśnił Jedliński. Rozstrzygnięcie przetargów ma zbiec się z datą podpisania umowy finansujące ten projekt. Wstępny koszt tej inwestycji to 16 mln złotych. Dokładną ceną ustalą jednak przetargowe rozstrzygnięcia.   ...