Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Zgłoś filmik i wygraj....500 złotych!

2017-09-28 12:08:00 ekoszalin za CK 105
Zgłoś filmik i wygraj....500 złotych! Tyle dostanie zwycięzca konkursu na spot promujący wyjątkowość oferty kulturalnej naszego miasta. Zgłoszenia do konkursu „Z kulturą mi po drodze” do końca października 2017 r. przyjmuje Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Na zgłoszenia CK105 czeka do 31.10.2017 r. (szczegóły w regulaminie na stronie www.ck105.koszalin.pl). Zwycięski spot przeznaczony będzie do emisji w telewizji i internecie, a także podczas imprez kulturalnych oraz dużych cyklicznych wydarzeń rozrywkowych organizowanych w Koszalinie.

REGULAMIN KONKURSU NA SPOT „Z KULTURĄ MI PO DRODZE”

I.

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs na spot „Z kulturą mi po

drodze”.

2. Organizatorem konkursu jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie.

3. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do uczniów szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych

oraz studentów, jednak ma charakter otwarty i nie wprowadza ograniczeń wiekowych dla osób

zainteresowanych.

II.

Cel konkursu

Uczestnicy konkursu mają za zadanie stworzyć krótki film (o długości do 30 sekund), który w

sposób interesujący, nowoczesny i atrakcyjny wizualnie przedstawi ofertę kulturalną Koszalina.

Ofertę tę – w rankingu uwzględniającym 100 miast, przeprowadzonym przez Narodowe

Centrum Kultury – umiejscowiono na II miejscu w Polsce! Koszalin wyprzedził Poznań,

Warszawę i Kraków; lepszy od naszego miasta był tylko Sopot.

III.

Przedmiot i czas trwania konkursu

1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie krótkiego spotu (reklamy, animacji, teledysku itp.)

ujętego w formie multimedialnej, trwającego maksymalnie 30 sekund o tematyce przedstawiającej

ofertę kulturalną Koszalina. Ideą tego spotu ma być wywołanie zainteresowania, zachwytu widza

poprzez wysmakowany, czytelny i nowoczesny przekaz podkreślający wyjątkowość oferty miasta i

jego atuty w obszarze kultury.

2. Spoty konkursowe należy umieścić na serwerach zewnętrznych typu google drive, wetransfer itp.

W opisie filmu należy zamieścić:

• imię i nazwisko autora

• tytuł spotu (o ile go posiada) i nazwę konkursu

Zgłoszenie z linkiem do spotu (adresem spotu) oraz następującymi informacjami:

a) imię i nazwisko autora spotu

b) PESEL autora spotu

c) numer telefonu i adres mailowy autora spotu

d) tytuł spotu (o ile posiada)

e) potwierdzenie, że autor spotu zapoznał się z warunkami regulaminu i akceptuje jego zapisy

należy przesłać mailem do dnia 31.10.2017r. na adres paulina.zgrzebnicka@ck105.koszalin.pl oraz

sekretariat@ck105.koszalin.pl

3. Spot powinien być wykonany techniką cyfrową przy użyciu kamery video, telefonu

komórkowego, aparatu fotograficznego w formacie MP4.

4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na konferencji prasowej, podczas której zaprezentowane

będą najlepsze prace.

IV.

Zasady konkursu

1. Uczestnik konkursu może zgłosić do 2 spotów konkursowych.

2. Spot konkursowy nie może naruszać praw osób trzecich, przepisów prawa oraz musi być zgodny

z normami obyczajowymi.

3. W przypadku niepełnoletnich uczestników konkursu, do zgłoszenia załączone winno być

oświadczenie jednego z rodziców lub opiekunów prawnych, wyrażające zgodę na udział konkursie

na zasadach określonych w regulaminie (np. skan z podpisem).

4. Przystąpienie do konkursu jest równoczesne z oświadczeniem, że uczestnik posiada pełnię praw

autorskich, osobistych i majątkowych do spotu konkursowego oraz że spot konkursowy nie narusza

praw osób trzecich.

5. Uczestnik konkursu udziela organizatorowi bezterminowej i nieodpłatnej zgody na korzystanie ze

spotów konkursowych, z podaniem imienia i nazwiska autora, w celach promocyjnomarketingowych,

stosownie do potrzeb organizatora, między innymi na stronie internetowej

organizatora.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z konkursu spotów sprzecznych z przepisami

prawa, zasadami etyki lub z innych względów sprawiających, że nie nadają się one do publicznej

prezentacji.

7. Spot powinien być wykonany techniką cyfrową przy użyciu kamery video, telefonu

komórkowego, aparatu fotograficznego w formacie MP4.

8. Muzyka i efekty dźwiękowe wykorzystane w materiale filmowym nie mogą naruszać praw osób

trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu; w przypadku

wykorzystania muzyki lub efektów dźwiękowych w materiale należy:

1) w przypadku wykorzystania muzyki komercyjnej dołączyć potwierdzenie uiszczenia opłaty

licencyjnej,

2) w przypadku wykorzystania muzyki udostępnionej bezpłatnie dołączyć informacje o

licencji, na której utwór został udostępniony, wraz z dokładnym linkiem do danego utworu i

jego licencji lub zgodę twórcy.

Każdorazowo należy umieścić w napisach końcowych autora muzyki i spełnić wszystkie

warunki wykorzystanej licencji, np. dla licencji Creative Commons:

utworu” wykorzystano na licencji Creative Commons>.

9. Grafiki i materiały video wykorzystane w materiale filmowym nie mogą naruszać praw

osób trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu; w

przypadku wykorzystania muzyki lub efektów dźwiękowych w materiale należy:

1) w przypadku wykorzystania grafiki lub video komercyjnych dołączyć potwierdzenie

uiszczenia opłaty licencyjnej,

2) w przypadku wykorzystania grafiki lub video udostępnionego bezpłatnie dołączyć

informację o licencji, na której utwór został udostępniony, wraz z dokładnym linkiem do

danego utworu i jego licencji lub zgodę twórcy,

3) za grafiki i materiały video uznaje się: fragmenty programów telewizyjnych, filmów, gier,

teledysków, logotypy, animacje, zdjęcia itp.

10. Spoty zawierające elementy nie spełniające warunków wymienionych w ust. 8 i 9 nie

zostaną zakwalifikowane do konkursu.

V.

Ocena i nagrody

1.Oceny spotów konkursowych dokona powołane przez organizatora Jury, którego zadaniem będzie

wybór laureatów konkursu. Decyzje Jury są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

2. Jury może nie przyznać nagrody, jeśli poziom spotów nie uzasadnia jej przyznania.

3.Nagrodą dla zwycięzcy konkursu będzie 500 zł ufundowane przez CK105.

VI.

Postanowienia końcowe

1.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie

uczestnictwa w konkursie.

3. Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub

podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną zdyskwalifikowane.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie

przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Dane osobowe uczestników konkursu będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych

Osobowych (DZ. U. 02.101.926). Uczestnikowi przysługuje prawo wglądu/dostępu do swoich

 

danych osobowych oraz ich poprawiania.

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Koszalin: Delikatesy "Piotr i Paweł" zlikwidowane

18 Września 2018 godz. 2:26 Ala za dlahandlu.pl, fot. Piotr Walendziak
Trzynastka dla pracowników koszalińskich delikatesów "Piotr i Paweł" okazała się feralna. 13 września dowiedzieli się bowiem, że następnego dnia sklep zostanie zlikwidowany, a oni stracą pracę. Koszalinianie zakupów w "Piotrze i Pawle" już nie zrobią. - Generalnie mamy trzy scenariusze. Jednym z nich jest sprzedaż firmy operatorowi branżowemu, ale wtedy musimy wziąć pod uwagę, że sprzedaż trochę potrwa, choćby ze względu na konieczność zaakceptowania transakcji przez UOKiK. Możemy tu mówić nawet o sześciu miesiącach, które musiałyby upłynąć do sfinalizowania transakcji. Dlatego bierzemy pod uwagę także możliwość sprzedaży wybranych lokalizacji, na których mniej nam zależy. Wtedy zyskalibyśmy gotówkę i czas potrzebny na wdrożenie procesu restrukturyzacji. Trzeci scenariusz to sprzedaż firmy instytucji finansowej, które także znajdują się wśród naszych partnerów rozmów. Dla nas ten scenariusz byłby najlepszy, bo zachowalibyśmy brand i pozycję na rynku, która jest wyjątkowa - mówi Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł.  O restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł pierwszy poinformował portal Dla Handlu. Od początku rok sieć zamknęła dziesięć sklepów na terenie całego kraju, a otwarła dwie nowe placówki - Ostatnie zamknięcia sklepów Piotr i Paweł wynikają z restrukturyzacji sieci i rezygnacji z nietrafionych lokalizacji. W tym sensie można je traktować jako pozytywną wiadomość, świadczącą o tym, że spółka jest dobrze zarządzana - wyjaśnia w rozmowie z dlahandlu.pl prezes TFI Capital Partners Adam Chełchowski.   ...
 

Koszalin: 24-godzinne dyżury przez 7 dni w tygodniu w Centrum Zdrowia Psychicznego

15 Września 2018 godz. 3:33 Ala, fot. FB
 

Koszalin: Ruszył przetarg na połączenie ul. Władysława IV z S6

12 Września 2018 godz. 0:01 Ala za Urząd Miejski Koszalinlin
 

Wybory samorządowe: Jeden na jeden

8 Września 2018 godz. 3:49 Ala, fot. FB, film: PO Koszalin
W Koszalinie wyborcza gorączka znów się podniosła. A to za sprawą Koalicji Obywatelskiej, która wezwała do publicznej debaty przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości. Dlaczego tylko przedstawiciela jednego komitetu wyborczego? Bo tylko kandydat PiS na prezydenta miasta wskazał swoich branżowych zastępców. W pierwszym dotyczącym oświaty starciu mieli uczestniczyć Przemysław Krzyżanowski (na zdjęciu z lewej), były wiceminister edukacji, obecny wiceprezydent Koszalina oraz Artur Wiśniewski, szef klubu radnych PiS, który zdaniem KO miałby ewentualnie zająć fotel właśnie Krzyżanowskiego. Tomasz Nowe zapowiedział, że Koalicja Obywatelska planuje więcej takich tematycznych debat. Rozmów branżowych jednak nie będzie. Andrzej Jakubowski, kandydat PiS na prezydenta zaproponował za to, by do debaty z nim o przyszłości Koszalina stanął ubiegający się o kolejną reelekcję obecny prezydent miasta, Piotr Jedliński. - Jedliński nie ma pomysłu, wizji, nie ma też programu dla Koszalina. To prezydent ustala kierunki rozwoju miasta i jest wybierany, a nie zastępcy - argumentował Jakubowski.  Komentarz Trochę szkoda, że PiS uchyla się od takiej konkretnej, rzeczowej debaty, w której uczestniczyliby najbliżsi współpracownicy kandydatów na szefów miasta. To dzięki argumentom wysuwanym przez osoby znające dobrze zagadnienie, będące wręcz specjalistami w poszczególnych dziedzinach moglibyśmy poznać nie tylko same plany, ale i osoby je przedstawiające. Bo ważny jest nie tylko szef, ale także i to, z kim idzie do wyborczego wyścigu. ...
 

Porządki na „Manhattanie”

wczoraj, 02:36 Ala, fot. Dominik Wasilewski
Manhattan, nie ten nowojorski, a koszaliński to niemal 0,3 ha powierzchni w samym centrum miasta. Gmina od sześciu lat próbuje go sprzedać. W czwartym kwartale tego roku ma znów zostać wystawiony na przetarg. Choć na zlikwidowane w 2011 roku targowisko przy ul. Drzymały było już sześć przetargów, a cena  wywoławcza spadła z  ok 2,4 mln złotych do ok. 1,7 mln zł. netto to kupca nie znalazł.  Teren od lat jest wstydliwym dla koszalinian miejscem.    Dlaczego tegoroczny przetarg ma się udać. Dlatego, że postanowiono ten teren uporządkować. Prace porządkowe już trwają. Zmieniono dla niego  plan zagospodarowania przestrzennego zezwalając na wybudowanie na tym terenie budynków mieszkalnych. Prowadzone są także prace polegające na scaleniu zajmowanych obecnie przez „Manhattan” dwóch działek (102/6 wielkości 2845 m2 i 165/1 – 113 m2) w jedną. -  Jest to zabudowa mieszkaniowo – usługowa, do pięciu kondygnacji. Tradycyjnie, jeżeli pojawią się usługi to w parterach. Jak zostanie ten teren zagospodarowany i jak będzie usytuowany o tym decyduje inwestor – wyjaśnia Grzegorz Śliżewski z Wydziału Komunikacji Społecznej ratusza.  Inny pomysł na „Manhattan”, ma stowarzyszenie „Lepszy Koszalin”. Opozycyjni radni chcą zatrzymać proces sprzedaży terenu i proponują dla niego nową, społeczną funkcję. To według nich ma być „miejsce spotkań i imprez dla mieszkańców. „Plac „Środek miasta”, w nazwie nawiązujący do „Koszalin – Centrum Pomorza” byłby obszarem pełniącym funkcje komunikacyjne, reprezentacyjne i wypoczynkowe. To dobre miejsce na kawiarnie, puby, małe sceny, niewielkie sklepy”.        ...