Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Nowa identyfikacja wizualna Koszalina

Autor ekoszalin z mat. informacyjnych 22 Stycznia 2018 godz. 4:05
Ze względu na dobre położenie między Szczecinem, Gdańskiem i Poznaniem nasze miasto aspiruje do bycia centrum logistycznym Pomorza Środkowego - Koszalin Centrum Pomorza.

 Nasze miasto zyskało nowy znak. Inspiracją przy określaniu jego palety kolorystycznej był herb miasta. W znaku wyraźnie widoczne są dwa elementy wyróżniające Koszalin: „centralność” i „pomorskość”. - To jest oznaczenie tego trójkąta komunikacyjnego, w którego centrum się znajdujemy. Z kolei kolory nawiązują do barw Koszalina oraz związanych z morzem i regionem - wyjaśnia Piotr Jedliński, prezydent Koszalina. 

Integralną częścią nowego systemu identyfikacji jest way finding, czyli elementy nawigacyjne oraz oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne budynków.

Zaproponowano koncepcję lekkich elementów opartych na ikonografii, prostej typografii i dobrych jakościowo materiałach. Ma to umożliwić wprowadzenie większego ładu w przestrzeni publicznej miasta.

Z kolei Centrum Biznesu Fundacji CIP w Koszalinie  zaprosza wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców na ŚNIADANIE BIZNESOWE „Koszalin Centrum Pomorza – jak przedsiębiorcy mogą korzystać z nowej marki miasta”, które odbędzie się 30 stycznia 2018r. (wtorek), w godz. 10:00 – 12:00 w City Box, Rynek Staromiejski 14 w Koszalinie. Więcej o tym spotkaniu przeczytasz  tu.