Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Do Parku Wodnego Koszalin zawitał 1000000 klient!

2018-04-16 15:32:00 ekoszaln za Park Wodny
Jest i ON, nasz pierwszy milionowy klient. W ciągu niespełna trzech lat odwiedziło nas już milion Klientów. To niebywały sukces, który przynosi nam dużo radości idodaje wiatru w żagle.

Jak zaznacza Prezes ZOS Monika Tkaczyk, 1000 000 klient aquaparku to wspaniałe wydarzenie, potwierdzające prawidłowy kierunek działań Parku Wodnego Koszalin. -Taki wynik stanowi potwierdzenie, że Park Wodny Koszalin to obiekt, na który w naszym mieście jest zapotrzebowanie, zarówno ze strony mieszkańców Koszalina, jak i regionu. Od pierwszego dnia funkcjonowania aquaparku staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów i realizowaćmisję czyli propagować zdrowy i aktywny tryb życia. Co więcej, świadczy to także o tym, że nasz aquapark ma potencjał, który staramy się jak najlepiej wykorzystywać. W związku z tym niezmiernie się cieszę, że mogliśmy dzisiaj przywitać 1000 000 klienta.Średnio miesięcznie aquapark odwiedza ponad 30000 osób co potwierdza że oferta i działania przez nas prowadzone charakteryzują się atrakcyjnością i cieszą się dużym powodzeniem wśród Klientów trafiając do szerokiego ich grona –powiedziała Monika Tkaczyk, Prezes Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o.

Zawsze podkreślamy, że jesteśmyParkiem Rodzinnym dlatego też staramy się wprowadzać atrakcjei usługi dla każdej grupy naszych klientów. Pod koniec września poszerzyliśmy naszesaunarium onową obszerną saunędo rytuałów w której podczas ceremonii może uczestniczyć około 70 osób.Na początku kwietnia w naszej strefie wellness otworzyliśmy nowy gabinet i poszerzyliśmy ofertę okolejne zabiegi, tym razem na twarz. Natomiast najbliższa duża inwestycja jaką planujemy zrealizować przed wakacjami to zewnętrzny wodny plac zabaw, który liczymy, będzie atrakcją nie tylko dla najmłodszych klientów–informuje Monika Tkaczyk, Prezes Zarządu Obiektów Sportowych.

Park Wodny Koszalin wcyfrach:

Stałym zainteresowaniem cieszy się bilet Rodzinny 2+1 z którego skorzystało blisko 59 tys. osób.Aqua Senior to ponad 58 tys. sprzedanych biletów. Oferta karnetów Parku Wodnego Koszalin która jest najtańszą tego typu ofertą w kraju skierowaną nie tylko do amatorów saunowania i sportów wodnych, ale także do rodzin cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, skorzystało z niej blisko 49 tys. osób.

Zarządu Obiektów Sportowych

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Koszalin: Delikatesy "Piotr i Paweł" zlikwidowane

18 Września 2018 godz. 2:26 Ala za dlahandlu.pl, fot. Piotr Walendziak
Trzynastka dla pracowników koszalińskich delikatesów "Piotr i Paweł" okazała się feralna. 13 września dowiedzieli się bowiem, że następnego dnia sklep zostanie zlikwidowany, a oni stracą pracę. Koszalinianie zakupów w "Piotrze i Pawle" już nie zrobią. - Generalnie mamy trzy scenariusze. Jednym z nich jest sprzedaż firmy operatorowi branżowemu, ale wtedy musimy wziąć pod uwagę, że sprzedaż trochę potrwa, choćby ze względu na konieczność zaakceptowania transakcji przez UOKiK. Możemy tu mówić nawet o sześciu miesiącach, które musiałyby upłynąć do sfinalizowania transakcji. Dlatego bierzemy pod uwagę także możliwość sprzedaży wybranych lokalizacji, na których mniej nam zależy. Wtedy zyskalibyśmy gotówkę i czas potrzebny na wdrożenie procesu restrukturyzacji. Trzeci scenariusz to sprzedaż firmy instytucji finansowej, które także znajdują się wśród naszych partnerów rozmów. Dla nas ten scenariusz byłby najlepszy, bo zachowalibyśmy brand i pozycję na rynku, która jest wyjątkowa - mówi Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł.  O restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł pierwszy poinformował portal Dla Handlu. Od początku rok sieć zamknęła dziesięć sklepów na terenie całego kraju, a otwarła dwie nowe placówki - Ostatnie zamknięcia sklepów Piotr i Paweł wynikają z restrukturyzacji sieci i rezygnacji z nietrafionych lokalizacji. W tym sensie można je traktować jako pozytywną wiadomość, świadczącą o tym, że spółka jest dobrze zarządzana - wyjaśnia w rozmowie z dlahandlu.pl prezes TFI Capital Partners Adam Chełchowski.   ...
 

Koszalin: 24-godzinne dyżury przez 7 dni w tygodniu w Centrum Zdrowia Psychicznego

15 Września 2018 godz. 3:33 Ala, fot. FB
 

Koszalin: Ruszył przetarg na połączenie ul. Władysława IV z S6

12 Września 2018 godz. 0:01 Ala za Urząd Miejski Koszalinlin
 

Porządki na „Manhattanie”

21 Września 2018 godz. 2:36 Ala, fot. Dominik Wasilewski
Manhattan, nie ten nowojorski, a koszaliński to niemal 0,3 ha powierzchni w samym centrum miasta. Gmina od sześciu lat próbuje go sprzedać. W czwartym kwartale tego roku ma znów zostać wystawiony na przetarg. Choć na zlikwidowane w 2011 roku targowisko przy ul. Drzymały było już sześć przetargów, a cena  wywoławcza spadła z  ok 2,4 mln złotych do ok. 1,7 mln zł. netto to kupca nie znalazł.  Teren od lat jest wstydliwym dla koszalinian miejscem.    Dlaczego tegoroczny przetarg ma się udać. Dlatego, że postanowiono ten teren uporządkować. Prace porządkowe już trwają. Zmieniono dla niego  plan zagospodarowania przestrzennego zezwalając na wybudowanie na tym terenie budynków mieszkalnych. Prowadzone są także prace polegające na scaleniu zajmowanych obecnie przez „Manhattan” dwóch działek (102/6 wielkości 2845 m2 i 165/1 – 113 m2) w jedną. -  Jest to zabudowa mieszkaniowo – usługowa, do pięciu kondygnacji. Tradycyjnie, jeżeli pojawią się usługi to w parterach. Jak zostanie ten teren zagospodarowany i jak będzie usytuowany o tym decyduje inwestor – wyjaśnia Grzegorz Śliżewski z Wydziału Komunikacji Społecznej ratusza.  Inny pomysł na „Manhattan”, ma stowarzyszenie „Lepszy Koszalin”. Opozycyjni radni chcą zatrzymać proces sprzedaży terenu i proponują dla niego nową, społeczną funkcję. To według nich ma być „miejsce spotkań i imprez dla mieszkańców. „Plac „Środek miasta”, w nazwie nawiązujący do „Koszalin – Centrum Pomorza” byłby obszarem pełniącym funkcje komunikacyjne, reprezentacyjne i wypoczynkowe. To dobre miejsce na kawiarnie, puby, małe sceny, niewielkie sklepy”.        ...