Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

II EDYCJA PGNIG SUMMER SUPERLIGI

2018-03-20 11:22:00 Art za ZPRP,
W minionym roku na mapie mistrzostw Polski w piłce ręcznej plażowej pojawił się nowy cykl turniejów – PGNiG Summer Superliga. Projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. W sześciu turniejach wzięło udział ponad 30 drużyn, w tym 10 zespołów zagranicznych.

– W związku z pozytywnym odbiorem pierwszej edycji PGNiG Summer Superligi, postanowiliśmy kontynuować projekt mający na celu promocję piłki ręcznej plażowej. Cieszy nas rosnący poziom organizacyjny polskich turniejów, czego potwierdzeniem jest nominacja Starych Jabłonek do organizacji finału Klubowych Mistrzostw Europy. Również polskie kluby oraz reprezentacja kobiet osiągają coraz lepsze wyniki na arenie międzynarodowej – mówi Marek Góralczyk, Przewodniczący Komisji ds. Piłki Ręcznej Plażowej ZPRP.

W nadchodzącym sezonie Fundacja Modern Sport wraz ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce przeprowadzi cykl turniejów, którego zwieńczeniem będzie wielki Finał Mistrzostw Polski. Sponsorem tytularnym cyklu podobnie jak w ubiegłym roku będzie Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. PGNiG jest strategicznym partnerem piłki ręcznej w Polsce, który od 2010 roku wspiera zarówno rozgrywki halowe, jak i plażowe.

– Cieszymy się, że piłka ręczna plażowa zdobywa coraz większe grono sympatyków. Ta letnia, efektowna dyscyplina sportu stanowi świetną alternatywę dla halowej piłki ręcznej w czasie przerwy w rozgrywkach PGNiG Superligi. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z organizatorami – Fundacją Modern Sport oraz Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Nasze wspólne działania przynoszą wymierne rezultaty w postaci historycznych wyników polskich klubów oraz reprezentacji kraju. Wierzymy, że podejmowane przez nas inicjatywy ułatwią piłce ręcznej plażowej drogę do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu – komentuje Zbigniew Kajdanowski, Dyrektor Departamentu Marketingu PGNIG S.A.

Warto zauważyć, że w bieżącym sezonie PGNiG Superligi występuje wielu zawodników, którzy w czasie wakacyjnej przerwy rywalizują na piaszczystych boiskach. – Postawa Kacpra Adamskiego, Tomasza Wiśniewskiego czy Łukasza Zakrety pokazuje, że piłka ręczna plażowa stanowi bardzo dobre uzupełnienie treningu halowego i pozwala podnosić umiejętności indywidualne zawodników. Jako liga zawodowa będziemy wspierać rozwój „plażówki” i mamy nadzieję, że za ubiegłorocznym przykładem KPR Legionowo, które wystąpiło w jednym z turniejów PGNiG Summer Superligi, pójdą kolejne zespoły halowe – dodaje Jakub Świsłowski wiceprezes PGNiG Superligi.

Już w drugiej połowie maja rozpoczną się turnieje eliminacyjne PGNiG Summer Superligi, które będą rozgrywane w różnych miastach Polski. Zmagania plażowych szczypiornistów będziemy mogli oglądać między innymi w:

– Poznaniu 18-19 maja

– Mielnie 22-24 czerwca

– Płocku 29 czerwca – 1 lipca

– Warszawie 7 – 8 Lipca

Rozgrywki zostaną zwieńczone Finałowym Turniejem Mistrzostw Polski, w którym wystąpią najlepsze polskie zespoły w kategoriach kobiet i mężczyzn. Organizatorzy planują rozegranie turnieju finałowego w dniach 3-5 sierpnia, w nietypowej lokalizacji – na terenie warszawskiej siedziby sponsora tytularnego cyklu, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.

– Pozostajemy w miejscach, które sprawdziły się w ubiegłym roku – na Starym Rynku w Płocku czy na naturalnej plaży w Mielnie, ale odkrywamy również nowe lokalizacje takie jak Plac Wolności w Poznaniu. Chcemy docierać z piłką ręczna plażową do różnych części Polski, aby poszerzać grono sympatyków tej dyscypliny, dlatego pracujemy nad tym, by cykl powiększył się o dodatkowe lokalizacje. Cieszymy się, że wraz z naszymi sponsorami i partnerami możemy kontynuować projekt
i pokazać piękno piłki ręcznej plażowej szerszemu gronu odbiorców – kończy organizator cyklu i prezes Fundacji Modern Sport, Jakub Malinowski.

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Koszalin: Delikatesy "Piotr i Paweł" zlikwidowane

18 Września 2018 godz. 2:26 Ala za dlahandlu.pl, fot. Piotr Walendziak
Trzynastka dla pracowników koszalińskich delikatesów "Piotr i Paweł" okazała się feralna. 13 września dowiedzieli się bowiem, że następnego dnia sklep zostanie zlikwidowany, a oni stracą pracę. Koszalinianie zakupów w "Piotrze i Pawle" już nie zrobią. - Generalnie mamy trzy scenariusze. Jednym z nich jest sprzedaż firmy operatorowi branżowemu, ale wtedy musimy wziąć pod uwagę, że sprzedaż trochę potrwa, choćby ze względu na konieczność zaakceptowania transakcji przez UOKiK. Możemy tu mówić nawet o sześciu miesiącach, które musiałyby upłynąć do sfinalizowania transakcji. Dlatego bierzemy pod uwagę także możliwość sprzedaży wybranych lokalizacji, na których mniej nam zależy. Wtedy zyskalibyśmy gotówkę i czas potrzebny na wdrożenie procesu restrukturyzacji. Trzeci scenariusz to sprzedaż firmy instytucji finansowej, które także znajdują się wśród naszych partnerów rozmów. Dla nas ten scenariusz byłby najlepszy, bo zachowalibyśmy brand i pozycję na rynku, która jest wyjątkowa - mówi Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł.  O restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł pierwszy poinformował portal Dla Handlu. Od początku rok sieć zamknęła dziesięć sklepów na terenie całego kraju, a otwarła dwie nowe placówki - Ostatnie zamknięcia sklepów Piotr i Paweł wynikają z restrukturyzacji sieci i rezygnacji z nietrafionych lokalizacji. W tym sensie można je traktować jako pozytywną wiadomość, świadczącą o tym, że spółka jest dobrze zarządzana - wyjaśnia w rozmowie z dlahandlu.pl prezes TFI Capital Partners Adam Chełchowski.   ...
 

Koszalin: 24-godzinne dyżury przez 7 dni w tygodniu w Centrum Zdrowia Psychicznego

15 Września 2018 godz. 3:33 Ala, fot. FB
 

Koszalin: Ruszył przetarg na połączenie ul. Władysława IV z S6

12 Września 2018 godz. 0:01 Ala za Urząd Miejski Koszalinlin
 

Wybory samorządowe: Jeden na jeden

8 Września 2018 godz. 3:49 Ala, fot. FB, film: PO Koszalin
W Koszalinie wyborcza gorączka znów się podniosła. A to za sprawą Koalicji Obywatelskiej, która wezwała do publicznej debaty przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości. Dlaczego tylko przedstawiciela jednego komitetu wyborczego? Bo tylko kandydat PiS na prezydenta miasta wskazał swoich branżowych zastępców. W pierwszym dotyczącym oświaty starciu mieli uczestniczyć Przemysław Krzyżanowski (na zdjęciu z lewej), były wiceminister edukacji, obecny wiceprezydent Koszalina oraz Artur Wiśniewski, szef klubu radnych PiS, który zdaniem KO miałby ewentualnie zająć fotel właśnie Krzyżanowskiego. Tomasz Nowe zapowiedział, że Koalicja Obywatelska planuje więcej takich tematycznych debat. Rozmów branżowych jednak nie będzie. Andrzej Jakubowski, kandydat PiS na prezydenta zaproponował za to, by do debaty z nim o przyszłości Koszalina stanął ubiegający się o kolejną reelekcję obecny prezydent miasta, Piotr Jedliński. - Jedliński nie ma pomysłu, wizji, nie ma też programu dla Koszalina. To prezydent ustala kierunki rozwoju miasta i jest wybierany, a nie zastępcy - argumentował Jakubowski.  Komentarz Trochę szkoda, że PiS uchyla się od takiej konkretnej, rzeczowej debaty, w której uczestniczyliby najbliżsi współpracownicy kandydatów na szefów miasta. To dzięki argumentom wysuwanym przez osoby znające dobrze zagadnienie, będące wręcz specjalistami w poszczególnych dziedzinach moglibyśmy poznać nie tylko same plany, ale i osoby je przedstawiające. Bo ważny jest nie tylko szef, ale także i to, z kim idzie do wyborczego wyścigu. ...