Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Start-Up Kultura po raz drugi

2017-02-28 18:12:00 Ekoszalin z mat. informacyjnych CK105
„Start-Up Kultura” to konkurs na projekt wydarzenia kulturalnego, przy realizacji którego CK 105 w Koszalinie sfinansuje koszty w wysokości do 2 tys. zł. Pula finansowa, jaką instytucja dysponuje na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. zł.

Do konkursu można zgłaszać projekty, które mają charakter wydarzenia kulturalnego rozgrywającego się na terenie Koszalina, umożliwiają korzystanie z efektów realizacji projektu ogółowi mieszkańców lecz nie mogą mieć charakteru inwestycyjnego. O tym m.in. jak długo trwa konkurs, kiedy można spodziewać się jego wyników, jaki jest czas realizacji projektu można dowiedzieć się poniżej z regulaminu, który zawiera też formularz zgłoszeniowy. 

 

 REGULAMIN KONKURSU INICJATYW LOKALNYCH „START-UP KULTURA” NA ROK 2017

           

Rozdział I

Postanowienia ogólne 

1.      Organizatorem konkursu inicjatyw lokalnych „Start-up kultura” jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie, zwane dalej CK105.

2.      Inicjatywy lokalne „Start-up kultura” to konkurs na projekt wydarzenia kulturalnego, przy realizacji którego CK105 sfinansuje koszty w wysokości do 2 tys. zł.

3.      Pula finansowa, jaką CK105 dysponuje na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. zł.

4.       Kwota 2 tys. zł, którą CK105 przyzna wyłonionym w konkursie projektom, może stanowić do 100 proc. budżetu projektu.

 

         Rozdział II

Postanowienia dotyczące zgłaszanych projektów

W ramach budżetu inicjatyw lokalnych mogą być zgłaszane projekty, które:

  1. Mają charakter wydarzenia kulturalnego rozgrywającego się na terenie Koszalina.
  2. Umożliwiają korzystanie z efektów realizacji projektu ogółowi mieszkańców.
  3. Są zgłaszane do konkursu po raz pierwszy, tzn. ani ich nazwa, ani zakres merytoryczny nie powielają projektów zgłoszonych do konkursu w I edycji.
  4. W ramach konkursu inicjatyw lokalnych nie mogą być zgłaszane projekty, które:

a)      mają charakter inwestycyjny (np.: zakładają wykonanie dokumentacji projektowej, remontu).

b)     mają charakter wydarzenia cyklicznego, objętego już budżetem np. miejskim.

Postanowienia dodatkowe:

  1. Czas realizacji projektów musi się zawrzeć w okresie od 11.04.2017r. do 31.12.2017r.
  2. Projekty mogą zgłaszać wyłącznie osoby pełnoletnie.
  3. Zgłaszający nie muszą być mieszkańcami Koszalina; dozwolone jest zgłoszenie więcej niż jednego projektu.
  4. Wnioskujący podczas realizacji projektów mogą liczyć na wsparcie techniczne CK 105 (nieodpłatne nagłośnienie i oświetlenie wraz z obsługą oraz udostępnienie sal należących do CK105 - do dyspozycji są Club 105, sala widowiskowa i baletowa)                      i wsparcie promocyjne mediów, których przedstawiciele wchodzą w skład komisji konkursowej.

 

Rozdział III

Terminy i tryb wyboru projektów

  1. Wnioski przygotowane na wzorze będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego regulaminu należy składać osobiście lub pocztą w terminie od 1.03.2017r.                        do 31.03.2017r. w sekretariacie CK105 (ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin) lub pocztą mailową na adres: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.
  2. Wyborem najlepszych projektów zajmie się Komisja, w skład której wejdą przedstawiciele koszalińskich mediów oraz CK105.
  3. Ogłoszenie listy wybranych projektów, które otrzymają dofinansowanie w ramach „Start-Up 2017” nastąpi 10.04.2017r.

- wszyscy projektodawcy zostaną powiadomieni o przyznaniu lub nieprzyznaniu dofinansowania drogą mailową bądź telefoniczną najpóźniej do dnia 10.04.2017 r.

- informacje o projektach, które otrzymały dofinansowanie ogłoszone będą                           w lokalnych mediach i za pomocą stron internetowych obsługiwanych przez CK 105

  1. Komisja przy wyborze wniosków weźmie pod uwagę:

- walory kulturotwórcze projektu

- możliwość skorzystania z efektów projektu przez jak największą liczbę koszalinian

- innowacyjność, kreatywność projektu

  1. Komisja ma do dyspozycji 20 tys. zł, które może podzielić na dowolnie wybraną liczbę projektów.
  2. Maksymalna kwota dofinansowania projektu wynosi 2 tys. zł, nie ma limitu                        na minimalne dofinansowanie.
  3. W sytuacji niedostatecznej liczby zgłoszonych projektów lub ich niskiej wartości komisja może odstąpić od rozdysponowania całości kwoty przeznaczonej na realizację budżetu inicjatyw lokalnych.
  4. W sprawach nieujętych w regulaminie decyduje komisja.

 

Rozdział IV

Realizacja projektów

1.      Po ogłoszeniu wyników konkursu jego zwycięzcy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników zobowiązani są potwierdzić wolę i możliwość zrealizowania projektu.

2.      Każda osoba będąca autorem zwycięskiego projektu jest zobowiązana podpisać umowę               z CK105 na realizację swojego projektu.

3.      W przypadku przyznania kwoty niższej od założonej we wniosku, wnioskodawca                         w terminie 7 dni od potwierdzenia udziału w projekcie, przygotuje nowy budżet                            i kosztorys wydarzenia. 

4.      Sfinansowanie całości lub części projektu przez CK105 oznacza składanie zamówień przez CK105, a następnie pokrycie płatności z faktur związanych z zadaniem (do wysokości wskazanej przez komisję konkursu).

5.      Pokrycie przez CK105 płatności z faktur związanych z zadaniem udokumentowane będzie każdorazowo adekwatną umową lub zleceniem.

6.      Koszty realizacji projektu przekraczające kwotę przyznaną przez Komisję pokrywa wnioskodawca.

7.      Za realizację projektów wyłonionych w konkursie odpowiada koordynator projektu inicjatyw lokalnych – Radosław Czerwiński z CK105, tel. 607-882-605, email: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.

Załącznik nr 1 do regulaminu konkursu inicjatyw lokalnych „Start-up kultura

 

 

 

 

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Dowód osobisty w telefonie. Testy w Koszalinie.

15 Kwietnia 2017 godz. 17:49 ekoszalin za Urząd Miejski Koszalin
Koszalin znalazł się wśród trzech miast w Polsce, w których będzie prowadzony pilotażowo test funkcjonowanie e-dowodów osobistych. W maju rozpoczną się testy i do Urzędu będą mogli zgłaszać się mieszkańcy, którzy będą chcieli włączyć się w eksperyment. Test będzie koordynować Ministerstwo Cyfryzacji. 20 kwietnia br. w Warszawie wiceprezydent Wojciech Kasprzyk podpisze umowę na pilotażowy program. Jesienią ruszą również testy związane z e-dowodami rejestracyjnymi oraz prawem jazdy.    Deklaracja o tej treści padła z ust Anny Streżyńskiej - ministra cyfryzacji - podczas konferencji Impact16, która odbyła się w dniach 15-16 czerwca 2016 w Krakowie. Przez smartfona możemy już nie tylko rozmawiać, wysyłać wiadomości, grać czy surfować w sieci. Możemy także nim płacić, a nawet otwierać drzwi. Od maja 2017 roku będziemy mogli także z jego pomocą przedstawić naszą tożsamość. Już wkrótce będziemy mogli pożegnać się z tradycyjnymi papierowymi lub plastikowymi dokumentami. Ministerstwo Cyfryzacji realizuje projekt na miarę współczesnych czasów. mDokumenty nie tylko ułatwią nam funkcjonowanie  dzięki możliwości szybkiego okazania naszej tożsamości przy użyciu jedynie telefonu komórkowego ale też pozwolą obniżyć koszty administracji publicznej. Pierwszy etap to uruchomienie mobilnego Dowodu Osobistego. Pilotażowe testy mają ruszyć w trzech miastach między innymi w Urzędzie Miejskim w Koszalinie od maja 2017, a pod koniec czerwca 2017 będzie on już dostępny dla wszystkich zainteresowanych. Drugi etap, obejmujący mobilne prawo jazdy, ruszy w październiku 2017 r., a trzeci, dotyczący dowodów rejestracyjnych pojazdów oraz ubezpieczeń OC, ministerstwo zaplanowało na koniec 2017 roku. Później resort zamierza wprowadzić do obsługi za pomocą systemu mobilnego pozostałe dokumenty najczęściej wykorzystywane w życiu codziennym. Z wykresu zaprezentowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji wynika, że mDokumenty będą tak naprawdę przechowywane w chmurze, a nasz telefon komórkowy (co istotne - niekoniecznie będzie to musiał być smartfon) posłuży jedynie jako terminal. W przypadku jego utraty nie powinniśmy się obawiać kradzieży tożsamości. Nawet jeśli telefon ulegnie rozładowaniu lub straci zasięg sieci, odpowiednie służby - policjanci czy pracownicy administracyjni - będą w dalszym ciągu mogli zweryfikować naszą tożsamość posługując się awaryjną procedurą dostępową.   Telefon nie będzie zawierał dowodu w sensie ścisłym. Będzie to dostęp do dowodu przez komórkę, a nie dowód w komórce. Na czym polega różnica? Wystarczą kody jednorazowe mDokumenty nie będą wymagały smartfonów. Wystarczy dowolny telefon z funkcją odbierania SMS-ów. W praktyce "okazywanie dowodu" ma wyglądać tak.  Policjant lub urzędnik chce sprawdzić tożsamość klienta. Klient nie pokazuje dowodu, ale podaje mu PESEL lub numer telefonu.  Policjant lub urzędnik wprowadza podany przez klienta numer do Aplikacji Dostępowej.  System wysyła kod jednorazowy na telefon klienta.  Klient podaje kod jednorazowy potwierdzając tym samym swoją tożsamość.  Po uwierzytelnieniu kodem Aplikacja Dostępowa wyświetla dane dokumentu i na tej podstawie ...
 

Kolejne marki stawiają na Emkę

14 Kwietnia 2017 godz. 8:43 ekoszalin z mat. informacyjnych
20 maja oficjalne otwarcie Galerii Emka po metamorfozie. Prace modernizacyjne nabrały tempa i centrum handlowe z dnia na dzień zmienia się nie do poznania. Duży ruch widać także w obszarze komercjalizacji - chętnych najemców nie brakuje. W tym miesiącu do portfolio Galerii dołączyły Top Secret oraz Giacomo Conti. Sklepy w Emce będą jednymi z największych salonów tych marek i dostępny będzie w nich pełen asortyment. Przedłużono również umowę najmu z właścicielem salonu Vertus. Top Secret to jedna z najlepiej rozpoznawalnych rodzimych marek, oferująca ubrania oraz dodatki dla kobiet i mężczyzn. Kolekcje podzielone są na dwie linie - bardziej formalną City i swobodną Casual, dlatego w Top Secret można ubrać się na każdą okazję. Od wielu lat na polskim rynku z powodzeniem działa również Giacomo Conti.  To dynamicznie rozwijająca się marka odzieży męskiej, która doskonale trafia w gusta Polaków. Swój sukces zawdzięcza kultywowaniu tradycji polskiego krawiectwa, czyli dbałości o każdy szczegół, a także sięganiu do tradycji włoskiej, słynącej z lekkości designu. W Giacomo Conti ubierają się zarówno miłośnicy klasycznej elegancji, jak i odważniejszych, nowoczesnych trendów.   Vertus w Emce cieszył się popularnością jeszcze przed rozpoczęciem metamorfozy. Nic dziwnego, gdyż ubrania tej marki charakteryzuje wysoka jakość tkanin, solidne wykonanie i atrakcyjne wzornictwo, a kolekcje projektowane są zgodne z najnowszymi trendami. To propozycje dla pań i panów, nastolatków i starszych dzieci - każdy znajdzie w Vertusie coś dla siebie. Do tej pory do grona najemców Galerii dołączyły m.in.: sklepy odzieżowe Carry i H&M, salony obuwnicze CCC oraz Deichmann, sklepy Pepco i Smyk, salony sportowe Martes Sport i 4F, kawiarnia Cafe Mondo oraz restauracje Berlin Döner Kebap, Bistro Express i Kuchnia Shanghai. Przedłużono również umowy z innymi markami, które tak jak Vertus, już wcześniej znajdowały się w Emce, m.in.: Sano, Grey Wolf, Genetic, Zoolandia, Toy Planet, Tchibo, RTV Euro AGD, Big Star, Monnari, Vistula, Quiosque, YES, Vision Express, Sephora, Rossmann, Ziaja, Empik, PLAY, Orange, T-Mobile, Inmedio, Bank Millennium, Biuro Podróży Rainbow, Czas na Herbatę oraz restauracja Viva Italia. Za komercjalizację Galerii Emka odpowiada BSC Real Estate Advisors. ...